خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارش شدید برف انجام شد؛

آماده باش حدود ۲ هزار نیروی خدمات شهری در نقاط مختلف شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۴۸

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری و با حضور بیش از ۲ هزار نیرو در پی سفید شدن شهر مشهد و یخبندان پیش رو خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با بیان این خبر افزود: باتوجه به هشدار  هواشناسی استان مبنی بر وقوع بارش رحمت الهی و کاهش شدید دما در شهر مشهد از صبح امروز ۲ هزار نفر از نیروهای  خدمات شهری در مناطق ۱۳ گانه به حالت آماده باش در سطح مناطق مستقر هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر نیروهای کارگری مستقر  در سطح شهر بیش از ۸۰ خودروی تخصصی شامل  خودروی نمک پاش، خودروی محلول پاش، لودر، جرثقیل، بیل برف روب سنگین و نیمه سنگین به همراه 110 دستگاه موتور پمپ سیار در سطح شهر مشغول فعالیت هستند.

نجفی افزود: باتوجه به لغزندگی معابر و به ویژه سطوح شیبدار پل های شهری ، حدود هزار عدد کیسه شن نیز در نقاط مختلف شهر تعبیه شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به برودت هوا و یخبندان معابر از امشب، از همه شهروندان تقاضا می شود در هنگام تردد در معابر شهری با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از عدم انسداد دودکش های بخاری منازل اطمینان کامل داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز