خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مطرح کرد؛

تجهیز ۱۷ بوستان به لوازم بازی توان یابان/ نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه مخصوص در بوستان های شهری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۱۵

​معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، از تجهیز ۱۷ بوستان شهری در نقاط مختلف شهر مشهد به تجهیزات، لوازم بازی و مبلمان شهری ویژه توان یابان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به درخواست های مکرر جامعه، توان یابان مشهد به منظور ایجاد بسترهای لازم برای حضور در فضاهای سبز شهری، برای اولین بار در کشور کار مطالعه، طراحی و ساخت انواع لوازم بازی ، بدنسازی و مبلمان شهری ویژه توان یابان توسط کارشناسانان متخصص مدیریت شهری در مشهد از سال گذشته آغاز شد که پس از ساخت نمونه های اولیه با نظر توانیابان در سال گذشته ۸ بوستان شهری شامل بوستان پردیس ، بوستان بهار، بوستان لاله، بوستان بهشت، بوستان وحدت، بوستان کوهسنگی و بوستان ملت به این تجهیزات مجهز شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمونه های ساخته شده در مشهد برای اولین بار تولید شده و نمونه مشابهی نداشته است پس از نصب در بوستان های مدنظر و استفاده توانیابان تاکنون در چند نوبت بهسازی و کارآمدتر شدن این تجهیزات در دستور کار قرار داده شده است. 

نجفی افزود: در همین راستا در حال حاضر بیش از ۲۰۰ دستگاه و لوازم بازی مخصوص توان یابان شامل ۴۶ دستگاه وسایل بازی کودکان، ۴۶ دستگاه بدنسازی، ۲۱ دستگاه آبخوری، ۴۰ عدد مبلمان پارکی، ۴۲ چشمه سرویس بهداشتی در این بوستان ها نصب شده و با هماهنگی های صورت گرفته ۳۹ رمپ ورودی و دسترسی نیز در این بوستان ها احداث شده است.

معاون شهردار مشهد خاطر نشان کرد: باتوجه به استقبال خوب توانیابان از این تسهیلات در سال جاری نیز تجهیز ۹ بوستان شهری دیگر در مناطق ۱، ۳، ۵، ۶، ۷، ۱۰، ۱۲ و ثامن در دستور کار قرار دارد که با بهره برداری از تجهیزات مورد نظر توانیابان در این بوستان ها ، درمجموع ۱۷ بوستان شهری مشهد به تسهیلات ویژه توانیابان تجهیز می شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز