خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد؛

تمدید بازه زمانی اولین رویداد طعم و رنگ پاییز در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۸۷

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از تمدید بازه زمانی اولین رویداد "طعم و رنگ پاییز" در محل بوستان جهانشهر مشهد، خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر افزود: این رویداد که با هدف به نمایش گذاشتن زیبایی های پاییز با استفاده از گل های رنگارنگ پاییزی و عرضه مستقیم شیرینی و میوه های فصل پاییز از ۲۳ آبان ماه در حال برگزاری است، با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواحه شده و به همین منظور پس از انجام هماهنگی های لازم، مقرر گردید این رویداد تا پایان هفته جاری تمدید شود.

وی ادامه داد: در این رویداد پاییزی، بیش از  ۷۳ هزار بوته گل فصلی و پاییزی در فضایی به وسعت بیش از یک هکتار کاشته شده و با طراحی فضاهای تعاملی ، مکان هایی برای  برگ آرایی و هنر نمایی شهروندان با برگ های پاییزی فراهم شده است.

نجفی افزود: همچنین در این رویداد بیش از ۲۶ غرفه نیز با عرضه انواع شیرینی، میوه ها و محصولات غذایی پاییزی را به صورت مستقیم عرضه می کنند.

معاون شهردار مشهد خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز می توانند در ایام برگزاری این رویداد، از ساعت ۱۰ الی ۲۰ با حضور در محل بوستان جهانشهر از این رویداد شهری بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز