خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

از عامل قطع درختان دارآباد شکایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۰۹

به او مهلت دادیم تا مجوز‌های خود را به اداره محیط زیست تهران ارائه دهد اما پس از گذشت چند روز هنوز مجوزی به ما ارائه نشده است.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: علیه عامل ریشه‌کن کردن و انتقال درختان دارآباد اعلام جرم می‌کنیم و این پرونده را به مراجع قضایی می‌فرستیم.

محمدحسین بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت پرونده ریشه‌کن شدن و انتقال چندین درخت در زمینی واقع در دآراباد به دلیل تصمیم مالک زمین برای سا خت و ساز گفت: مالک اظهار کرده که برای جابجایی درختان به بخش دیگری از زمین و جابجایی درختچه‌ها به یکی از بوستانهای شهر مجوز لازم از شهرداری را گرفته است.

وی ادامه داد: به همین دلیل به او مهلت دادیم تا مجوز‌های خود را به اداره محیط زیست تهران ارائه دهد، اما پس از گذشت چند روز هنوز مجوزی به ما ارائه نشده است. بنابراین علیه وی اعلام جرم می‌کنیم و پروند را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهیم.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران افزود: همچنین در حال حاضر در حال مکاتبه با شورای شهر و شهرداری هستیم تا بتوانیم از این پس این گونه مسائل را هماهنگ‌تر پیگیری و در مورد آن اقدام کنیم، تهران اکنون بیش از آنکه به احداثساختمان نیاز داشته باشد به باغ نیاز دارد و اگر درختان که ریه‌های این شهر هستند، از بین بروند مشکلات بسیار حادی به وجود می‌آید.

بازگیر با بیان اینکه از همه روش‌ها برای ساماندهی وضعیت باغ‌های تهران استفاده خواهیم کرد، گفت: به طور مشخص از شهرداری تقاضا داریم که به پلاک‌بندی و تهیه شناسنامه برای درختان و باغات تهران بپردازد تا حمایت‌های قانونی لازم از تمامی باغات صورت بگیرد، در حالی که در حال حاضر امکان انجام برخی از این حمایت‌ها وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز