خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصدی باند دوم الیگودرز -خمین-دلیجان-ازنا- شازند/ زمان بهره برداری پایان سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۹۹

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: هم اکنون باند دوم الیگودرز -خمین-دلیجان-ازنا- شازند ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گودرز بابا عباسی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: باند دوم الیگودرز -خمین-دلیجان-ازنا- شازند یکی از پروژه‌های لرستان بوده که ترافیک بسیار سنگین در این مسیر مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: طول مسیر این چهارخطه ۳۴.۴۰ کیلومتر است که تاکنون ۲۵.۲۰ کیلومتر آن انجام شده و ۹.۲۰ کیلومتر آن در دست اجراست و هم‌اکنون ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تاکنون آسفالت قطعات یک تا سه محور ازنا-شازند، احداث تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن ازنا، ایمن سازی محور الیگودرز-خمین (تجهیزات ایمنی، علائم ترافیکی به طول ۱۵ کیلومتر)، اجرای عملیات زهکشی تقاطع مومن‌آباد شهرستان ازنا، احداث تقاطع غیرهمسطح روستای گنجه، تکمیل عملیات اجرایی قطعات یک تا سه محور ازنا-شازند و باقیمانده عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح خمه شهرستان الیگودرز از جمله زیر پروژه‌های مسیر چهارخطه الیگودرز - شازند است.

باباعباسی بیان کرد: تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال برای باند دوم الیگودرز -خمین-دلیجان-ازنا- شازند هزینه شده است.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این مسیر ۲۰۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: به دلیل ترافیک بسیار سنگین در این مسیر، احداث باند دوم الیگودرز -خمین-دلیجان-ازنا- شازند علاوه بر کاهش تصادفات منجر به افزایش سرعت و کاهش زمان سفر خواهد شد.

باباعباسی یادآور شد: زمان بهره‌برداری این پروژه در صورت تامین اعتبار به موقع پایان سال مالی ۱۴۰۲ خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز