خبرگزاری کار ایران

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران:

تشکیل کارگروه استخراج نتایج کاربردی کنفرانس در صنایع استان و کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۲۱۴

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، با بیان اینکه کارگروه استخراج نتایج کاربردی کنفرانس در صنایع استان و کشور تشکیل می شود، گفت: برای کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق 850 مقاله رسید و 200 مورد برای ارائه انتخاب شدند که آمار خوبی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین عسکریان ابیانه، در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق، در مرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان، با قدردانی از شرکتهای حامی این کنفرانس، گفت: از شرکت های ایران ترا نسفو، ترانسفورماتور سازی کوشکن، شرکت پارس سوئیچ، همراه اول، دانشگاه زنجان و همه شرکت هایی که  در برگزاری این کنفرانس ما را یاری دادند تقدیر و تشکر می کنیم.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، افزود: 16کارگروه تخصصی و 4میزگرد برای راهبردی در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی که آمار بسیار خوبی است.

 وی، افزود: این کنفرانس از سال 77شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای  بسیاری خوبی در صنعت برق داشته است.

عسگریان ابیانه، گفت: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی، یادآور شد: هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می گیرد که زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می شود.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، تصریح کرد: ارتباط هایی که مسئولین اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس ها نقش مهمی دارد.

وی، تصریح کرد: مقرر شده است کارگروهی تشکیل و بخشی از مقالات استخراج و به عنوان کاربردی در صنایع استان و کشور استفاده شود.

عسگریان ابیانه، اضافه کرد: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت ها و پتانسیل های شرکتهای بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز