خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار گیلان؛

سازمان های مرتبط با ایمنی راه ها هماهنگ عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۶۸

مهمترین مسئله در امر کاهش تصادفات جاده ای تعامل و همکاری دستگاههای مرتبط در امر ایمنی و ترافیک استان است.

با حضور شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان جلسه کمیسیون تخصصی بررسی وضعیت ایمنی راه‌های استان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاههای ذی‌ربط در بحثایمنی راهها و تصادفات جاده ای گفت: از دستگاهها، سازمان ها و شرکت های مرتبط با بحثایمنی راهها انتظار می‌رود که در مسائل مربوط به این حوزه با تعامل، هم افزایی و بصورت هماهنگ عمل کنند.

در ادامه خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: در راستای پیش بینی و هدف گذاری و برنامه ریزی جهت کاهش آمار تصادفات، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز بخصوص در مسیرهای پرتردد و ایمن سازی و تهیه علائم تجهیزات ایمنی از جمله سیاست گذاریهای مورد نظر در سال جاری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان افزود: استفاده از طرح های مرتبط با کاهش تصادفات و متوفیات راهها، نظیر شناسایی و آشکارسازی نقاط پرحادثه آرام سازی ترافیک، آشکارسازی سرعت کاه ها و دور برگردان های موجود و اجرای دوربرگردان استاندارد در محور رشت امامزاده هاشم(منطقه سراوان) و محور آستانه لاهیجان(منطقه نیاکو) را از جمله برنامه های کاهش تصادفات و اصلاح نقاط پرحادثه در سال ۹۳ نام برد.

ایرانپرست مدیر راهداری استان نیز مهمترین مسئله را در امر کاهش تصادفات جاده ای تعامل و همکاری دستگاههای مرتبط در امر ایمنی و ترافیک استان دانست و اعلام نمود: بایستی با هماهنگی و همفکری دستگاهها، از اعتبارات موجود به نحو احسن استفاده کرد تا بتوان حداکثر نقاط پرحادثه در راههای استان را آشکار سازی کرد.

گفتنی است اعضای جلسه نیز در این کمیسیون گزارشی در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام گرفته جهت ارتقای ایمنی راههای استان را در حوزه مربوط به خود ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز