خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۶۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: امسال ۳۰۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز در مناطق مختلف شهری و روستایی خوی شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا، یدالله سلطانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سالانه حدود مقادیر زیادی آب شرب در شهرستان خوی  به صورت غیرمجاز مصرف می‌شودکه  ۹۸ درصد انشعاب‌های غیرمجاز آب در خوی  مربوط به حاشیه‌ شهرها و روستاهاست که انتظار داریم سریعتر برای تبدیل آن به مجاز اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت افزود: در صورت گزارش مردمی یا اطلاع ماموران این شرکت از وجود انشعاب و استفاده غیرمجاز از آب شرب، اقدام به جریمه و برخورد قانونی با صاحب انشعاب می کنند.

سلطانی اضافه کرد: بدلیل عدم وصول درآمدهای حق انشعاب غیرمجاز و هزینه مصارف ماهانه، اختلال در برنامه‌ریزی توسعه تاسیسات و هزینه جبران کسری منابع آبی مشترکان قانونی، این شرکت متحمل خسارت‌ زیادی می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: مامورین این شرکت در سال جاری موفق به شناسایی ۳۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در خوی شده و به جمع آوری آن اقدام کردند.

وی  با بیان اینکه هدف شرکت آبفا بهره‌ مندی اقشار مختلف جامعه در سطح شهر و روستا از آب سالم و بهداشتی است، یادآور شد: نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر اینکه دست درازی به اموال عمومی محسوب شده، خلاف قانون و شرع اسلام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز