خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی:

پروانه معادن برای دریافت تسهیلات بانکی باید شفاف شود/ ضرورت تامین ماشین آلات معادن

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۸۶۹

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: پروانه معادن برای دریافت تسهیلات بانکی باید شفاف و ارزشگذاری شود و بانک ها نیز در ارائه تسهیلات باید از قوانین تمکین کنند.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی گفت: دسترسی معدن کاران به تسهیلات بانکی باید آسان شود و لازمه این مهم نیز ارزش گذاری معادن است.

وی افزود: کارشناسان برای هر معدن یک جدول ارزشی ایجاد کنند و میزان تسهیلات بر این مبنا تعریف شود.

حسین نژاد تصریح کرد: بانک ها در ارائه تسهیلات به بخش های مختلف ریسک نمی کنند که در این خصوص باید دستورالعمل هایی باشد که طبق آن تسهیلات مورد نیاز را در اختیار معدن کاران قرار دهند.

حسین نژاد بر توسعه معادن خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: بانک ها، سازمان ها و دستگاه های مسوول در این زمینه تلاش کنند تا بخش معادن در راستای رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال سهم خود را ایفا کند.

وی با اشاره به ضرورت تامین ماشین آلات بزرگ در حوزه معادن افزود: اینکه تولید داخل نتوانسته نیاز آنها را در این زمینه تامین کند باید واردات آن انجام شود تا شاهد تحول در سطح معادن استان باشیم.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز