خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

یک سوم واحدهای شهرک‌های صنعتی قزوین صنایع پایین دست پتروشیمی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۸۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: درحال حاضر یک سوم واحدهای تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در حوزه صنایع پایین دست پتروشیمی و شیمیایی فعال هستند و از این رو احیای واحدهای راکد در این حوزه در اشتغالزایی نقش مهمی را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که صبح امروز با موضوع بررسی مشکلات واحدهای صنایع پایین دست پتروشیمی و شیمیایی برگزار شد، گفت: در راستای نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد، استان قزوین با توجه به ظرفیت بالای صنعتی و دارا بودن 261 واحد تولیدی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و شیمیایی به عنوان پایلوت عارضه یابی و احیای این واحدها انتخاب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: تا کنون 162 واحد عارضه یابی و 40 واحد تطعیل در این حوزه شناسایی شده است و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای احیای این واحدها استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به وضعیت مجموع واحدهای راکد در قزوین گفت: درحال حاضر 141 واحد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان غیرفعال هستند که بازگشت آن‌ها به چرخه تولید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز