خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

دو شهرک صنعتی قزوین به تصفیه خانه مجهز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۵۸۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از آغاز عملیات احداث تصفیه خانه در دو شهرک صنعتی استان با اعتبار 40 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری با اشاره به احداث تصفیه خانه در دو شهرک صنعتی استان گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی در شرایطی که استقرار واحدها به یک استانداردی از نظر تعداد واحد تولیدی و میزان پساب برسد آغاز می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: در حال حاضر ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی داریم که در سه شهرک صنعتی کاسپین، لیا و حیدریه تصفیه خانه احداث شده است.

وی عنوان کرد: با ایجاد شرایط لازم در شهرک‌های صنعتی آراسنج و خرمدشت عملیات احداث تصفیه خانه در این شهرک‌ها آغاز شده و هم اکنون تجهیزات تصفیه خانه برای شهرک صنعتی خرمدشت خریداری و عملیات اجرایی آن با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

این مسئول یادآورشد: پیش بینی شده که احداث این تصفیه خانه در ۱۸ ماه به پایان برسد که در حال حاضر ۴ ماه آن گذشته است.

وی بیان  کرد: احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی آراسنج هم با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و تا کنون ۷ میلیارد تومان تجهیزات برای این تصفیه خانه خریداری شده است و پیمانکار اجرای این طرح تا پایان این ماه انتخاب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز