خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ارتقای رضایتمندی عمومی با بهره‌برداری از پروژه‌های زودبازده

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۰۲

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های زودبازده، گام مهمی برای ارتقای رضایتمندی شهروندان برداشته می‌شود چراکه پروژه‌های زودبازده دارای پشتوانه مردمی است و بر اساس خواست و مطالبه آنها تعریف شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابراهیم علیزاده، عضو هیات رئیسه و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در میز خدمت مسجد امام‌ حسن‌مجتبی(ع) که با حضور ساکنان و اهالی محله به منظور طرح مسائل و مشکلات آنها برگزار شده بود، اظهارکرد: اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم و برخاسته از مردم هستند؛ پس وظیفه ماست که در خدمت مجاوران بارگاه منور رضوی باشیم.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مستمر مسئولان به عموم مردم، گفت: راه و روش ما، راه و روش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است؛ امام‌ راحل(ره) به نیکی فرمودند که مردم ولی‌نعمت ما هستند. باورمند به این اصل هستیم و پاسخگویی به مردم را وظیفه و رسالت خود می‌دانیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در این جلسه همچون کمبود جایگاه‌های شارژ من‌کارت، افزود: این موضوع را در جلسات مختلف کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز پیگیری کرده‌ایم؛ قطعا دغدغه شهروندان، دغدغه ماست و حل و فصل شدن و پاسخگویی به این مطالبه را دنبال خواهیم کرد.

علیزاده در ادامه به پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز که عملیات اجرایی آنها با سیاست‌گذاری و تخصیص اعتبار شورای شهر در دوره ششم آغاز شده اشاره و تصریح کرد: براساس سیاست توسعه متوازن و عدالت‌محور، این پروژه‌ها در برنامه عملیاتی شهرداری قرار گرفت؛ پروژه‌هایی که براساس گزارش‌های شهرداری و سازمان بازآفرینی پیشرفت خوبی داشته و تا پایان آبان‌ماه تعداد زیادی از آنها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: قطعا با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، گام مهمی در جهت ارتقای رضایتمندی شهروندان برداشته می‌شود چراکه پروژه‌های زودبازده دارای پشتوانه مردمی است و با براساس خواست و مطالبه آنها تعریف شده‌اند.

علیزاده در پایان با تاکید بر اهمیت تقویت ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان مشهدی، افزود: در کنار این میزهای خدمت، نشست‌های «پای حرف مردم» نیز به تناوب و پیوسته در محلات مختلف، به ویژه مناطق کم‌برخوردار، حاشیه شهر و محلات هدف بازآفرینی با حضور اعضای شورای شهر برگزار می‌شود؛ شورای ششم برخاسته از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز