خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد:

شهر ترمیمی ماهیت حقوقی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۹۰

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ماهیت شهر ترمیمی، ماهیتی حقوقی است و پس از حل مشکل ساختاری و اعتباری، این حوزه باید ذیل اداره کل حقوقی شهرداری تعریف شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، هاشم دائمی در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه «شهر ترمیمی» موضوعی فرابخشی است، اظهارکرد: بنا به گفته و اذعان مبدعان شهر ترمیمی، ماهیت آن، حقوقی است و برهمین اساس باید در ساختار اداره کل حقوقی شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه به علت ضعیف بودن ساختار اداره کل حقوقی، شهر ترمیمی ذیل معاونت خدمات شهری تعریف شده است؛ این مشکل ساختاری و اعتباری باید برطرف و شهر ترمیمی ذیل اداره کل حقوقی شهرداری تعریف شود.

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شرایطی که به اذعان رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای شهر، عملکرد معاونت خدمات‌شهری در بحث نظارت و رفت‌وروب شهر مورد انتقاد قرار گرفته، در بارندگی‌های اخیر مردم با قایق در شهر تردد کردند، آبیاری درختان به درستی انجام نمی‌شود و خزان زودرس را شاهد هستیم و موش‌ها در برخی خیابان‌های شهر جولان می‌دهند، علت تاکید بر تعریف شهر ترمیمی ذیل معاونت خدمات شهری چیست؟

دائمی با تاکید بر اینکه معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد باید تمرکز خود را بیشتر معطوف به حوزه‌هایی نماید که ماموریت روشن و مشخص دارد، گفت: تعریف شهر ترمیمی باید ساختارمند، هدفمند، قانونی، علمی و آکادمیک باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز