خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

بلاتکلیفی معاونت شهرسازی شهرداری مشهد پس از ٩ ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۹۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در صحن علنی تذکراتی پیرامون بلاتکلیفی معاونت شهرسازی شهرداری مشهد، انفعال شهرآرا و روابط عمومی شهرداری و همچنین عدم اتخاذ تدبیر مناسب برای رفع اختلال سامانه من‌کارت مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد، تذکراتی را به حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارائه کرد.

وی در ابتدا از انفعال روزنامه تحت نظر مجموعه شهرداری و اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد در انعکاس اخبار مدیریت شهری و شورای شهر انتقاد کرد.

حاجی‌بگلو همچنین با اشاره به اختلال پیش آمده در سامانه شارژ «من‌کارت»، گفت: متاسفانه این موضوع مشکلات بسیاری را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ایجاد کرده که شهرداری باید در سریعترین زمان ممکن، تدبیر و چاره‌اندیشی مناسبی در این خصوص داشته باشد.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه از بلاتکلیفی معاونت شهرسازی شهرداری مشهد گلایه داشت و ضمن تذکر به شهرداری در این خصوص، تصریح کرد: 9 ماه از فعالیت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره گذشته است؛ تا چه زمانی باید این حوزه بلاتکلیف و رها باشد؟

حاجی‌بگلو افزود: شورای شهر نسبت به ساختمان‌های ناایمن سطح شهر دغدغه دارد و متولی این حوزه معاونت شهرسازی است ولی معاون شهرسازی نداریم.

وی گفت: آیا باید در صحن علنی اقدام مقتضی صورت گیرد، برخوردی شود یا اتفاق ناگواری داشته باشیم تا تدبیر مناسب در این خصوص اندیشیده شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز