خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد باید در سال جاری برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۹۱۶

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با بهبود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهرداری باید با اهتمام و تلاش مضاعف، نسبت به برگزاری نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد در سال جاری اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سیدحسین علوی‌مقدم با بیان اینکه یکی از نمایشگاه‌های مفرح و نشاط‌آفرین برای شهروندان مشهدی، نمایشگاه گل‌وگیاه بوده، اظهارکرد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت سلامت عموم مردم، چندسالی این نمایشگاه برگزار نشد؛ نمایشگاهی که پیوسته با استقبال پرشور مردمی همراه بود و تاثیر بسزایی بر روحیه عمومی داشت.

وی با اشاره به واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا و بهبود شرایط ناشی از شیوع این ویروس، گفت: خوشبختانه با بهبود و پایدار شدن شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مشهد ، این نمایشگاه باید در بهار ۱۴۰۱ برگزار شود.

علوی‌مقدم تاکید کرد: شهرداری و معاونت خدمات‌ و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد باید با اهتمام و تلاش مضاعف نسبت به برگزاری این رویداد اقدام کند.

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و گسترده این نمایشگاه ، گفت: نمایشگاه گل‌وگیاه بستر بسیار خوبی برای عرضه و نشان دادن دستاوردهای بومی مشهد و استان خراسان رضوی در سطح ملی و بین‌المللی است؛ این نمایشگاه می‌تواند مدلی از استقبال از بهار ۱۴۰۱ در مقیاس نمایشگاهی باشد.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی نمایشگاهی باشکوه و زیبا، خلاء و فقدان نمایشگاه گل‌وگیاه در سال‌های اخیر را جبران کرد و فضای مفرح و بانشاطی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز