خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مشهد خبر داد؛

بارگذاری حقوق و مزایای مدیران شهرداری مشهد در سامانه‌ فاش

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۹۵

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: حقوق و مزایای مدیران شهرداری در سامانه‌ فاش برای اطلاع رسانی به مردم بارگذاری شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو گفت: چنانچه شهرداری از تایید این مصوبه که در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر مشهد مطرح شد استنکاف کند، شورای شهر ورود خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد، شاهد افزایش ۶ درصدی سهم درآمد‌های پایدار هستیم و سهم پروژه‌های عمرانی و تاثیرگذار در توسعه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر نیز به بیش از ۳۸ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۱ با سر جمع منابع بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰، رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

حاجی‌بگلو اظهار کرد: در بخش مصارف، اعتبارات هزینه‌ای (جاری) ۶.۳ هزار میلیارد تومان و در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید؛ همانطور که با مقایسه اعتبارات جاری و عمرانی ملاحظه می‌شود، نسبت بودجه به نفع اعتبارات عمرانی است.

وی گفت: اعتبارات هزینه‌ای در هفت فصل با ۱۳ درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به تصویب رسید. اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) نیز در ۱۴ برنامه کلی و با ۸ درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تخصیص منابع، با اولویت نواحی کمتر توسعه‌یافته و حاشیه‌ای است.

حاجی‌بگلو بیان کرد: یکی از نکات حائز اهمیت در این بودجه، کاهش منابع ناشی از تصویب طرح‌های بالادستی است؛ ضمن اینکه بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری نیز در سال آینده سررسید می‌شود.

پیش‌تر طرح انتشار حقوق و مزایای مدیران شهرداری‌های کرمان، یزد، سبزوار، بروجرد و جغتای و استانداری هرمزگان نیز به تصویب رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز