خبرگزاری کار ایران

طی ۷ ماه اول سال انجام شد؛

پاکسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع دیوارنویسی و برچسب‌های تبلیغاتی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۷۳۹

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از پاکسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از دیوار نوشته ها و برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز نصب شده در سطح شهر، طی ۷ ماه اول سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر گفت: براساس ماده ۹۲ قانون شهرداری ها، نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هر نوشته ای روی دیوار ها در معابر عمومی به جز اماکنی که شهرداری آنها را مجاز شناخته، ممنوع است و هرگونه نصب تبلیغات و دیوار نویسی های غیر مجاز نقص آشکار حقوق شهروندی است و به طور جدی با آن برخورد می شود.

 وی افزود: در هفت ماه نخست امسال بیش از ۶۰ هزار مربع از دیوار نویسی‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی غیرمجاز از سطح مناطق ۱۳ گانه شهر پاکسازی شده است که در این میان بیشترین میزان پاکسازی در مناطق ۲ و ۳ که بیشترین مساحت را نیز دارا هستند، انجام شده است. 

 مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری تاکید کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، نیروهای پاکبان خدمات شهری بطور جدی این امحا را به صورت روزانه انجام می دهند و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برای برخورد با صاحبان این تبلیغات در مرحله اول اخطاریه به آنها  ابلاغ می شود تا نسبت به پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند و در صورت عدم پاکسازی و امحا توسط صاحبان تبلیغات، این پاکسازی ها توسط نیروهای خدمات شهری انجام خواهد گرفت و صاحبان تبلیغات جریمه خواهند شد.

 صحراگرد گفت: در سال ۹۸ نیز با همت پاکبانان پرتلاش حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، بالغ بر ۲۰۳ هزار متر مربع دیوار نویسی و تبلیغات غیر مجاز از سطح شهر مشهد پاکسازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز