خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو شورای شهر مشهد از عدم نظافت شهر ؛

سطح ارائه خدمات شهری مشهد روند نزولی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۲۱

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد گفت: متاسفانه با بازدید از نقاط مختلف شهر شاهد تضعیف عملکرد شهرداری در حوزه نظافت شهری هستیم؛ موضوعی که مورد اهتمام جدی کمیسیون خدمات‌شهری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن کریمدادی با بیان اینکه شهر مشهد طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از پاکیزه‌ترین و تمیز‌ترین شهرهای کشور شناخته می‌شود، اظهارکرد: این گفته و ادعا براساس ارزیابی و کارشناسی‌های صورت گرفته کاملا مشخص و روشن است؛ کیفیت بالای نظافت شهر مشهد زمانی ملموس‌تر و عینی‌تر می‌شود که عموم مردم و شهروندان مشهدی نیز نسبت به آن باور دارند.

وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد به شهرداری، حفظ شادابی، نشاط و سرزندگی شهر است، گفت: آنچه مسلم بوده این است که معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری باید در این مسیر گام بردارد و مجری سیاست‌های کمیسیون باشد.

کریمدادی با انتقاد از عملکرد معاونت خدمات‌ و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد، افزود: متاسفانه با بازدید از نقاط مختلف شهر شاهد تضعیف عملکرد شهرداری در حوزه نظافت شهری هستیم؛ موضوعی که مورد اهتمام جدی کمیسیون خدمات‌شهری است.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد تصریح کرد: عملکرد کمی و کیفی مدیریت شهری باید هرسال روند صعودی داشته باشد و نه اینکه شاهد تنزل سطح ارائه خدمات باشیم.

کریمدادی تغییر ساعت فعالیت نیروهای پاکبان و تنظیف معابر سطح شهر از شب به صبح را دیگر مسئله حوزه خدمات‌شهری دانست و گفت: هرگونه تغییر در عملکرد باید با مطالعه و ارزیابی حین عمل و رضایت‌مندی مردم باشد؛ به حقوق پاکبانان و شهروندان باید توجه شود و رضایت هر دو قشر مدنظر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز