خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

لزوم ایمن‌سازی مسیرهای تشرف به حرم مطهر رضوی/ شهرداری سازه های غیرایمن را جمع آوری کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۲۹

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به نزدیکی روزهای پایانی ماه صفر، شهرداری باید اقدامات لازم به منظور رفع خطرات احتمالی و جمع‌آوری سازه‌های فاقد ایمنی را در اسرع وقت انجام‌ دهد تا زائران، به‌ویژه زائرین پیاده با کمترین مشکل به حرم امام‌رضا(ع) مشرف شوند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمید ضمیری با بیان اینکه هرساله در روزهای پایانی ماه صفر، مشهد میزبان میلیون‌ها زائر است، اظهارکرد: این مناسبت‌ها نقش بسزایی در نهادینه‌سازی فرهنگ میزبانی و ترویج و معرفی سیره و منش رضوی دارد.

وی گفت: برهمین اساس، ضروری است در ایام منتهی به دهه آخر صفر گام‌های جدی و اساسی در راستای مهیا کردن تمامی امکانات و تسهیل و ایمن‌سازی مسیرهای تردد و تشرف به حرم مطهر مطهر رضوی برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری باید اقدامات لازم به منظور رفع خطرات احتمالی و جمع آوری سازه‌های فاقد ایمنی را در اسرع وقت انجام‌ دهد.

ضمیری خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این، تدابیری باید اندیشیده شود تا زائران، به‌ویژه زائرین پیاده با کمترین مشکل به حرم امام‌رضا(ع) مشرف شوند و عزاداری خود را به ‌نحو شایسته‌ای انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز