خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان:

حدود 30 هزار خودروی سنگین در قزوین کارت معاینه فنی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۸۹

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قزوین گفت: در سال جاری 29 هزار و 950 وسایل نقلیه سنگین با مراجعه به مراکز معاینه فنی کارت معاینه فنی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا معیری پور با اشاره به معاینه فنی خودروهای سنگین گفت: در استان قزوین 5 مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین در شهرستان‌های استان فعال است که خودورهای بومی و عبوری به آن‌ها مراجعه کرده و  ایمنی و سلامت آن‌ها برای دریافت کارت معاینه فنی مورد سنجش قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قزوین ادامه داد: در سال جاری میزان مراجعه به مراکز معاینه فنی با رشد 8 درصدی نسبت به سال گذشته به 37 هزار و 350 خودرو رسید.

وی عنوان کرد: 7 هزار و 400 مورد از خودروهای مراجعه کننده در مرحله تست‌های مکانیزه مردود شده و مابقی خودروها هم در دو مرحله موفق به دریافت کارت معاینه فنی شدند.

این مسئول ادامه داد: قزوین از نظر رتبه بندی در رده پنج استان‌های پرمراجعه به مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین قرار دارد.

معیری پور خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت سلامت خودروها و تاثیرگذاری آن‌ها در محیط زیست و سلامت جاده‌ها نظارت بر عملکرد مراجع معاینه فنی هم اهمیت می‌یابد و تا کنون 37 بازدید از آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز