خبرگزاری کار ایران

طی مهر ماه سال جاری؛

بیش از 24 میلیون تردد در راه‌های قزوین ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۵۶۲

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد بیش از 24میلیون و 406 هزار دستگاه خودرو در راه‌های این استان طی مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، امیرحسین پورهاشمی گفت: میزان تردد خودروها در مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.22 درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: از کل تردد ثبت شده در این مدت 15.73 درصد سهم خودروهای سنگین بوده است.

وی عنوان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری میانگین سرعت خودروها را در این مدت 87/4 کیلومتر در ساعت و سرعت غرمجاز را نیز 18/33 درصد ثبت کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: بیشترین تردد در این مدت به ترتیب در آزادراه قزوین-کرج، قزوین-زنجان و قزوین-رشت گزارش شده است.

پورهاشمی خاطرنشان کرد: 27دستگاه دوربین نظارت تصویری کنترل خودروها و ترافیک جاده‌های استان قزوین را کنترل و ثبت می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد سال و بارش‌ها هرگونه اطلاعات درخصوص وضعیت راه‌ها را ازطریق تماس با سامانه 141 دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز