خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی هتل جهانگردی یزد مهار شد/حریق آسیبی به هتل نرساند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۵۵

هتل جهانگردی یزد که صبح امروز به علت نامعلومی دچار حریق شده بود با حضور تیم های امدادی سازمان آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، با حضور به موقع دو تیم مهار آتش سازمان آتش نشانی یزد، حریق محوطه هتل جهانگردی پیش از رسیدن به ساختمان و تاسیسات هتل مهار شد آسیبی به همراه نداشت.

به گفته کارشناسان سازمان آتشنشانی حاضر در محل، عبور سیم های برق از میان درختان در محوطه این هتل می تواند دلیل وقوع حریق باشد اما احتمال اینکه بر اثر استعمال دخانیات(ته سیگار) این محدوده دچار حریق شده باشد دور از ذهن نیست.

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ‌یزد هم با بیان اینکه در حریق هتل جهانگردی یزد خسارتی به ساختمان هتل وارد نشده، به ایلنا گفت: حریق تنها در محوطه هتل بوده است.

محمد میدانی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع دو دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق را به محل حادثه اعزام کردیم افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که فقط چند درخت در محوطه فضای سبز این هتل دچار حریق شده که با تلاش به موقع آتشنشانان اطفا شد و از سرایت به دیگر نقاط هتل پیشگیری شد.

در حال حاضر علت دقیق حادثه در دست بررسی است اما خوشبختانه خسارت این آتش سوزی به چند درخت قدیمی ختم شده و تاسیسات و زیرساخت های هتل از زبانه های آتش دور ماندند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز