خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد :

حمل و نقل هوایی و ریلی چالش گردشگری یزد/نیاز یزد شرکت های حمل و نقل ریلی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۵۰۵

استاندار یزد با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای توسعه گردشگری در این استان گفت: حمل و نقل هوایی و ریلی چالش گردشگری یزد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در نشست شورای توسعه گردشگری استان یزد با بیان اینکه تلاش داریم تا هرچه سریعتر چالش های حوزه گردشگری به وییژه در حمل و نقل رفع شود اظهار داشت: انتظار داریم سرمایه گذاران برای ایجاد شرکت‌های پروازی در استان اقدام کنند و اگر مشکلی در مسیر راه باشد قطعا پیکیری و حمایت می کنیم.

استاندار یزد  با گلایه از مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز به دلیل تاخیر در پیگیری موضوع ایجاد باند دوم و مسئله فرود هواپیماها در فرودگاه یزد عنوان کرد: پروازها برای فرود پس از یک دور چرخش روی آسمان شهر اقدام می کنند که این موضوع نیاز به توجه و اهتمام جدی دارد.

وی در مورد تاخیر و مشکلات ایجاد شده در پرورازهای شرکت آسمان نیز گفت: با توجه به این که آسمان سهم ۵۲ درصدی مسافرتهای هوایی استان یزد را انجا می‌دهد، موضوع  در نشست مسئولان این شرکت بررسی شد و علت تاخیرهای متعدد و مکرر و آزاردهنده را فرسودگی هواپیماها ذکر و قول پیگیری جهت شرایط بهتر داده شد.

فاطمی در رابطه با مشکل کاهش قطارهای مسافربری یزد با بیان اینکه نیاز یزد وجود شرکت های حمل و نقل ریلی است تاکید کرد: مسئولان راه آهن در استان حتماً برای رفع مشکلات مطرح شده در این نشست برنامه‌ریزی زمان بندی شده ارائه دهند تا جلسات شورای توسعه گردشگری دنبال شود.

استاندار با بیان اینکه امروز باید از هر ظرفیت قانونی برای توسعه گردشگری استان استفاده شود، برگزاری جلسه مشترک ستاد تسهیل و شورای توسعه گردشگری برای بررسی و رفع مشکلات فعالان گردشگری را مطرح کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز