خبرگزاری کار ایران

مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث فرهنگی:

گسترش فرهنگ میزبانی یکی از مولفه‌های توسعه گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۵۲۳

مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه مردم دارالعباده پیشتاز میزبانی‌اند گفت: گسترش فرهنگ میزبانی یکی از مولفه‌های توسعه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، طاهره قیومی در جریان سفر یک روزه خود به یزد از کمپ‌های ورودی استان و محل استقرار چادرهای مسافرتی بازدید و با راهنمایان، مسئولین هلال احمر و گردشگران به گفتگو نشست.

وی در بازدید از کمپ‌های ورودی شهر یزد با تاکید بر لزوم راهنمایی مطلوب گردشگران اظهار داشت‌: کمپ‌های ورودی، پاتوق‌های گردشگری استان هستند که لازم است خدمات رفاهی و برنامه های تفریحی در محیط کمپ‌ها اجرا شود.

قیومی تاکید کرد: یکی از مولفه‌های توسعه گردشگری، گسترش فرهنگ میزبانی است که مردم دارالعباده یزد در مهمان نوازی پیشتازند.

وی در بخش دیگری از این بازدید ضمن بررسی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به میهمانان ورودی استان خصوصا مسافرانی که چادر زده بودند، در گفت‌وگو با مسافران خاطرنشان کرد: خوشبختانه ستاد اسکان استان یزد با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی فضاهای مسقفی را نیز برای گردشگران در نظر گرفته که می‌توانند گردشگران با در نظر گرفتن شرایط بد اقلیمی از آن استفاده کنند.

مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه باید برنامه‌های متنوعی در حاشیه چنین فضاهایی برگزار شود، گفت: باید بتوانیم شرایط را با برگزاری رویدادهای متنوع ویژه گروه های سنی مختلف برای گردشگران بهتر کنیم.

وی در ادامه سفر خود از زیرساخت‌های اقامتی استان بازدید کرد و خواستار اطلاع رسانی در خصوص اقامتگاه ههای یزد برای پذیرش گردشگران شد.

قیومی در جریان این بازدید ضمن پیگیری فعالیت سامانه اسکان استان یزد، در خصوص رزرو هتل‌ها و اقامتگاه‌های یزد تصریح کرد: اینکه امروز استان یزد در هفته اول کاملا پر و در هفته دوم رزرو کاملی ندارد نشان می‌دهد که اطلاع رسانی  به خوبی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه ،امکان  سفر ارزان قیمت در یزد نیز لازم است فراهم شود گفت: یکی از ملزومات توسعه گردشگری یزد و رزرو اقامتگاه ها در تمام ایام تبلیغات تخصصی در حوزه سفرهای ارزان قیمت یزد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز