خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی یزد:

لغو سفر تورهای خارجی به یزد شایعه فضای مجازی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۸۳

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در خصوص خبر لغو سفر تورهای خارجی به این استان گفت: لغو سفر تورهای خارجی به یزد شایعه فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد،‌ احمد آخوندی در خصوص سفر تورهای خارجی به دارالعباده که از قبل رزرو شده بود و مطرح شد که لغو شده اظهار داشت: گستردگی پوشش واکسیناسیون از اسفند ماه سال گذشته باعث شد تا شاهد حضور گردشگران خارجی به استان باشیم و گردشگران خارجی زیادی را در قالب تورهای متعدد پذیرش کردیم.

وی با بیان اینکه در سه ماه سال گذشته شاهد رشد ۵۰۰ درصدی حضور گردشگر نسبت به سه ماه اول سال گذشته بودیم افزود: رشد حضور گردشگران استان یزد در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند 30 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد ادامه داد: در فرودین و اردیبهشت امسال شاهد حضور سفرای تیم‌های دیپلماتیک و سفرای خارجی مستقر در ایران بودیم که نشان دهنده تمایل تعامل کشورهای مختلف با استان یزد است.

آخوندی با بیان اینکه طرح چنین شایعه ای که به حوزه گردشگری یزد آسیب می زند اضافه کرد: شهروندان باید اخبار مستند را از اداره کل میراث فرهنگی و رسانه های معتبر دنبال کنند نه اینکه هر خبر و مطلبی را بازنشر داده و در شایعه پراکنی همراه شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان اینکه تمام تمرکز مسئولان استان در حوزه گردشگری ایجاد فضایی امن و آرام برای جذب مسافران است، تصریح کرد:  امیدواریم که شاهد افزایش قابل توجه حضور گردشگران خارجی به استان باشیم و همه مردم از نفع این حضور بهره مند شده و رونق اقتصادی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز