خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

ضرورت توسعه پرورش ماهی در اصلاندوز / تولید انرژی خورشیدی در این شهرستان عملیاتی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۵۶

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت های خاص اصلاندوز در برخی زمینه ها ، توجه به تولید انرژی خورشیدی و ایجاد زمینه پرورش ماهی در این منطقه را در رونق اقتصادی این شهرستان حائز اهمیت دانست.

به گزارش ایلنا، سید حامد عاملی در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان اصلاندوز با اعلام این مطلب افزود: در کنار پرورش ماهی در این شهرستان ، توجه به توسعه گردشگری آب نیز می تواند در رونق گردشگری منطقه تاثیر گذار باشد.

وی به پروژه های مشخص شده در برنامه پیشرفت شهرستان اشاره کرد و تکمیل نواقصات مجتمع آبرسانی عمران آباد ،تامین زیرساخت های صنعتی ناحیه صنعتی اصلاندوز و اجرای ساختمان های اداری این شهرستان را از دیگر اولویت ها عنوان کرد.

استاندار اردبیل با تاکید بر توسعه دامپروری به شیوه علمی و نوین در اصلاندوز خواستار مطالعه و ارائه طرح اولیه برای ایجاد بستر دامپروری صنعتی در این شهرستان شد.

عاملی به ظرفیت های گردشگری اصلاندوز از جمله تپه نادری و مجموعه آهوی مغان اشاره کرد و بر ایجاد بسترهای لازم و راههای دسترسی برای رونق گردشگری در این مناطق تاکید کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت پروژه های زیرساختی و ضروری شهرستان ها، خواستار توجه فرمانداران در جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان در تخصیص اعتبار به پروژه های تعیین شده در برنامه پیشرفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز