خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

فرمانداران در اجرای پروژه‌ها آینده‌نگر باشند / ضرورت توجه به ظرفیت‌ گردشگری در سدهای محدوده شهرستان نیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۴۰

استاندار اردبیل خواستار آینده نگری فرمانداران در اجرای پروژه های شهرستانی شد.

به گزارش ایلنا، سید حامد عاملی در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان نیر خواستار بررسی جوانب مختلف برای اجرای کمربندی این شهرستان و مدیریت تردد از داخل نیر شد.

وی برنامه ریزی اصولی با پیش بینی محل های تامین منابع برای تعریف پروژه های مختلف در شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه جدی فرمانداران به این موضوع شد.

استاندار اردبیل به تدوین برنامه پیشرفت شهرستان نیر اشاره کرد و هماهنگی بین دستگاه ها و فرمانداری این منطقه برای عملیاتی شدن پروژه های اولویت دار را ضروری دانست.

وی با اشاره به پیشنهادات مسئولان شهرستان نیر در زمینه امکان سنجی برای انتقال برخی آبگرم های این شهرستان به داخل شهر،  این موضوع را مناسب و زمینه ای برای رونق گردشگری از محل آبدرمانی ها دانست.

استاندار اردبیل اظهار کرد: اصلاح راه ها خصوصا راه دسترسی به آب درمانی ها نیز می تواند در رونق گردشگری این منطقه تاثیر بالایی داشته باشد.

وی همچنین استفاده از ظرفیت های گردشگری سدهای محدوده شهرستان نیر و اجرای زیرساخت های گردشگری را در رونق منطقه موثر دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز