خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا :

بنیاد مسکن نقش محوری در حفظ هویت روستاهای آستارا دارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۲۳۳

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت : بنیاد مسکن در حفظ هویت روستاهای شهرستان نقش محوری دارد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش به مناسبت هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با رییس و کارکنان این نهاد در آستارا گفت:  حفظ کالبد و هویت معماری و صیانت از فضای روستایی از جمله ماموریت هایی است که نقش این بنیاد در آن بسیار حایز اهمیت است.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد اجرای طرح‌های هادی در روستاها است که اهمیت بسیاری در ساماندهی ساخت و سازها و ارایه خدمات به روستاییان دارد.

وی ادامه دارد:آنچه از بنیاد مسکن انتظار می رود هدایت اصولی توسعه روستاها با هدف پایداری این توسعه است که نباید خارج از ضوابط انجام شود.

فرماندار آستارا یاد اورد : در کنار انجام ماموریت ها توسط بنیاد مسکن مردم انتظار دارند تا خدمات در روستاها و پاسخگویی به مطالبات و در خواست های آنان در گرداب دموکراسی ها نماند.

وی یکی از وظایف بنیاد را راهنمایی و هدایت صحیح روستاییان و تبیین اهداف اجرای طرح های هادی در راستای توسعه پایدار است.

وی ضمن تشکر از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا برنامه‌ریزی در راستای توسعه بوم‌گردی با توجه به تاکیدات استاندار گیلان در استفاده از ظرفیت های گردشگری روستایی و دست یابی به اهداف تعیین شده را خواستار شد.

در این دیدار بصیر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا ضمن تشکر از فرماندار به دلیل حمایت های ایشان از برنامه‌های توسعه روستایی گزارشی از اقدامات این بنیاد در آستارا ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز