خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های گیلان درحمایت از تولید پای کار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۳۳۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در شرایط فعلی همه دستگاه‌های متولی و نهادهای حمایتی برای حمایت از بخش تولید باید پای کار باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش آقاجانی در نشست با مدیر عامل دخانیات گیلان گفت: در شرایط تحریمی حمایت از بخش تولید اصلی ترین مأموریت ما و همه دستگاه‌های متولی است.

وی افزود: حمایت از بخش تولید علاوه بر حفظ اشتغال موجود از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و تولید ثروت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای حمایتی برای حمایت از تولیدگران باید پای کار باشند، تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها با یکدیگر در تعامل باشند و هریک به اندازه اختیارات قانونی خود به تولید گران کمک کنند بخش بزرگی از مشکلات این بخش برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: بازدید از بخش‌های تولیدی از یک سو به منظور بررسی اجرای درست قوانین کار و از سوی دیگر شناسایی مشکلات و ظرفیت واحدهای تولیدی است.

وی تاکید کرد: اجرای درست قوانین کار و حفظ امنیت و سلامت کارگران باید مورد توجه همه کارفرمایان باشد.

آقاجانی گفت: به عنوان یکی از اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان با طرح مشکلات تولید و پیگیری خود از ظرفیت‌های استان برای رفع مشکلات تولیدگران استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز