خبرگزاری کار ایران

بزرگترین سرقت طلا در مشهد اتفاق افتاد/ ۱۸ کیلوگرم طلا از پاساژ مرمر سرقت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۰۲

دبیر اتحادیه طلا و جواهر و نقره مشهد از سرقت بیش از ۱۸ کیلو طلا و جواهر در پاساژ مرمر مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف تقی‌زادگان گفت: طی سرقتی که دیشب از پاساژ مرمر مشهد رخ داد، جلسه‌ای برای کارشناسی این اتفاق تشکیل شده تا در خصوص نحوه و میزان این حادثه اطلاعات لازم کسب شود و تا این لحظه هنوز گزارش کامل حادثه شب گذشته تهیه و تأیید نشده است.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر و نقره مشهد گفت: بار‌ها طبق جلسات و تذکراتی که با این افراد داشته‌ایم تأکید فراوان به این موضوع داشتیم که به‌هیچ عنوان با افراد معمولی و خرده فروشان معامله نداشته باشید.

به گفته تقی زادگان بنکداران فقط باید با اعضای صنفی معامله کنند و حتی در این مورد باید برای این افراد کارت ورود به طبقه بالا که مختص بنکداران است، صادر شود.

وی گفت: امیدوارم از این به بعد بنکداران طلا و جواهر نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند و فقط با افرادی که هویت آنان برای کلی فروشی مشخص است، معامله داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات و سرقت‌های سنگینی نباشیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز برای پیگیری پرونده سرقت طلا از مقابل یک مجتمع تجاری در مشهد، دستور ویژه صادر کرد.

سردار محمدکاظم تقوی در این خصوص اظهار داشت: به دنبال اعلام سرقت مقادیری طلا که در آن راکبان ۲ دستگاه موتورسیکلت ساعت ۲۱ دیشب با تهدید سلاح از ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سمند مقداری طلای مستعمل را در مقابل یک مجتمع تجاری به سرقت برده بودند، دستور ویژه ای برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با توجه به سرنخ های موجود وارد عمل شده اند و بررسی‌های علمی و اقدامات گسترده برای دستگیری عاملان این سرقت آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز