خبرگزاری کار ایران

نمایش زیباترین طرح های صنعت طلا و جواهرات در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات کیش

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۸۲۶

ده ها شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی هفته اول آذرماه؛زیباترین و جدیدترین طرح های تولیدی صنعت طلا،جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را در سومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی جزیره کیش در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش ایلنا؛در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت، کارگاه، واحد تولیدی وکارخانه سازنده و تولیدکننده داخلی و خارجی،نوین ترین تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه انواع سرویس های مختلف طلا و جواهر(گردنبند، گوشواره، دستبند، زنجیر)، انواع سنگ های قیمتی، انواع جواهرات، انواع فیروزه ها، دستگاههای مدرن تولید داخل طلا و جواهر،انواع شیشه های ضد گلوله و مقاوم در برابر زلزله، انواع دستگاهها و سیستم های حکاکی، دستگاههای جدید ریخته گری و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین، دستگاههای برش و حالت دهنده طلا، دستگاههای میکرو جوش نقطه ای طلا و جواهرات،دستگاه های مدل سازی با حجم تولید بسیار بالا، کوره های ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاههای ساخت زیورآلات، دستگاههای تصفیه طلا،انواع صندوق های نسوز و درب های ضد سرقت، دستگاههای تولید شمش و دیگر تجهیزات و صنایع وابسته ارائه شده و در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت:سومین دوره این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است و علاوه بر شرکت ها و کارگاه های داخلی، تولیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، تایلند و هند و هنگ کنگنیز حضور دارند.

محمود بندرچی مشارکت و همدلی فعالان صنف طلا و جواهر را در تداوم این نمایشگاه بسیار مهم دانست و افزود: این نمایشگاه در سه گروه " ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین سازی"، " سازندگان طلا و جواهر، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی" و " حلقه واسط فروش و بازرگانی" برپا می شود.

وی با بیان اینکه در سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات کیش صرفا طلا و جواهر ساخت کارخانه ها و کارگاههای داخلی و خارجی ارائه شده است، گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه های مختلف آموزش ساخت و تعمیرات طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهر نیز برگزار می شود.

بندرچی خاطر نشان کرد:قرار است چند هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتکیش، با حضور در محل نمایشگاه از پیشرفت های این صنعت گرانبهای کشورمان بازدید کنند و در بخش ساعت نیز با همکاری اتحادیه ساعت ایران شاهد حضور پرقدرت برندهای مطرح دنیا در کیش خواهیم بود.

سومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار شده است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و همکاری و حمایت کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و سایر اتحادیه های کشوراز یکم تا پنجم آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز