خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از هزار وسیله گرمایشی بین مددجویان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۵۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار وسیله گرمایشی بین مددجویان استان توزیع‌شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،عباس اهرابی با بیان اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های این نهاد است، گفت: هر ساله با شروع فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به مددجویان مناطق محروم و سردسیر به ویژه نقاطی که به تازگی به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شده اند، اهداء می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آذر ماه سال جاری ۶۹۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد، افزود: ۷۰ درصد این بخاری‌ها به مددجویان ساکن مناطق محروم تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از هزار دستگاه وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن و همچنین ۴۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل یخچال، پنکه، کولر و سایر وسایل ضروری زندگی شامل ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، پتو و... بین مددجویان استان توزیع‌شده است.
عباس اهرابی افزود: برای تهیه این تعداد وسایل ضروری زندگی بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیران هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ خانوار در انتظار دریافت وسایل گرمایشی (آبگرمکن) هستند: با قدردانی از همراهی مردم خیّر و نیکوکار در دستگیری از نیازمندان گفت: خیران و مردم نوع دوست استان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز