خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان فارس خبرداد:

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۹۳

مدیر کل کمیته امداد استان فارس گفت: صبح فردا زنگ نیکوکاری در مدرسه حاج بهادر گراشی واقع در کوی زهرای شیراز نواخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ، علی اللهیاری پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران از نواخته شدن زنگ نیکوکاری با حضور مدیرکل کمیته امداد کشور خبر داد و اظهار داشت: چهارشنبه سیزدهم اسفندماه ساعت 7:30 صبح زنگ نیکوکاری در مدرسه حاج بهادر گراشی در کوی زهرا نواخته می‌شود که برای نخستین بار این کار در استانی غیر از استان تهران انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اشاره به اینکه خانواده‌های ما می‌توانند با صرفه‌جویی در اقلام مورد نیاز خود در ایام عید به خانواده‌های نیازمند کمک کنند، خاطرنشان کرد: اگر هر شهرستان در پایان سال 10 هزار تومان به شکرانه سلامتی و نشاط خود و امنیت کشور به مستمندان کمک کند در مجموع در پایان سال 45 میلیارد تومان جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان فارس 150 هزار زن سرپرست خانوار حضور دارند که از این تعداد 67 هزار زن سرپرست خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، عنوان کرد: از مجموع 370 هزار نفری که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس قرار دارند 215 هزار نفر زن هستند.

اللهیاری با اشاره به اینکه از 9 تا 15 اسفند ماه هر سال به عنوان هفته نیکوکاری نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: سال گذشته در استان فارس 63 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد که 21 میلیارد ریال در مدارس و مابقی در دیگر پایگاه‌های جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد.

الهیاری با بیان اینکه مدیران مدارس شهر شیراز از هزار خانواده نیازمند بازدید می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در شیراز 500 مدرسه وجود دارد مدیر هر مدرسه از دو خانواده نیازمند بازدید کرده و کمک‌های جمع شده در همان مدرسه را به این خانواده‌های نیازمند تقدیم می‌کنند.

اللهیاری با بیان اینکه 8 هزار و 700 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس قرار دارند، عنوان کرد: استان فارس هم در زمینه حجم پرداختی به خانواده‌ها و هم در زمینه توانمندسازی، ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های نیازمند در کشور رتبه نخست و برتر را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه استان فارس تاکنون 64 هزار مورد شغل برای خانواده‌های نیازمند ایجاد کرده، اظهار داشت: در 11 ماه گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با جذب 750 میلیارد ریال و ارائه تسهیلات به خانواده‌های تحت پوشش 6 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز