خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شفت خبر داد:

اختلافات مالی علت ضرب و شتم کارمند یکی از بانک های شفت بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۴۱۸

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به اینکه ضاربان کارمند یکی از بانک های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: علت این حادثه اختلافات مالی بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ عبدالعلی شعبانی با اشاره به انتشار تصاویری از ضرب و شتم کارمند یکی از بانک‌های شهرستان شفت، اظهار کرد: علت درگیری اختلافات مالی بوده است.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه هر سه ضارب متواری این درگیری شناسایی و برابر هماهنگی قضایی احضار شدند، افزود: پرونده متهمان به مرجع قضایی ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه تأیید و تشخیص اتهامات وارده بر افراد و اثبات وقوع جرم منوط به انجام تحقیقات تکمیلی و رأی صادره از سوی مرجع قضایی است، گفت: با تحقیقات مشخص شد متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه ضاربان سابقه کیفری نداشتند، افزود: پرونده با پیگیری پلیس تکمیل و متهمان پس از اعزام به دادسرا و هماهنگی قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه اقدامات پلیس در بررسی و کشف جرم مانند احضار، جلب، توقیف و دستگیری با هماهنگی قضائی انجام می‌شود، ادامه داد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کنند برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز