خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت استان:

صدور مجوز مجموعه‌های بازاریابی شبکه‌ای به قزوین واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۸۰۴

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت: لازم است هر مجموعه بازاریابی که در استان فعالیت دارد مجوزهای لازم را از استان اخذ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی اکبر کبیری در اولین نشست کارگروه پیشگیری از جرایم فضای مجازی که صبح امروز در سالن جلسات دادسرا برگزار شد، گفت: کارگروهی برای نظارت بر عملکرد شرکت‌های اینترنتی وجود دارد که

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: کمبود اطلاعات باعث شد شرکت‌های اینترنتی و شبکه‌های بازاریابی به سمت شرکت‌هلی هرمی روی آورند.

وی بیان کرد: تمام شرکت‌ها و موسسات بازاریابی دارای مجوز از سمت تهران هستند و در استان در قالب دفلتر فروش فعالیت دارند و در زمینه صدور مجوز برای این‌ها استان، دخالتی ندارد.

این مسئول عنوان کرد: در بازدیدهای میدانی شاهد این بودیم که از جوانان زیر ۱۸ سال استفاده می‌شود که این خلاف قانون است؛ چرا که طبق قانون افراد بازاریاب باید بالای ۱۸ سال باشند.

کبیری اظهار کرد: عرضه کالای قاچاق از جمله مواردی است که در بازاریابی شبکه‌ای با آن مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در اجرای پروتکل‌های بهداشتی کرونا از چند شرکت اینترنتی استفاده کردیم که بازخورد خوبی داشت و لازم است زیرساخت‌ها و آموزش‌های لازم برای افزایش این نوع عملکرد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز