خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان :

پالایشگاه شیراز سهم خود را در اشتغال و توسعه منطقه ایفا کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۰۸۵

نماینده شیراز و زرقان گفت: پالایشگاه شیراز سهم خود را در اشتغال و توسعه منطقه ایفا کند.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی در دیدار با فرماندار، اعضای شورای شهر زرقان و جمعی از مردم منطقه در مسجد محله دودج زرقان اظهارداشت: پالایشگاه شیراز در راستای مسئولیت اجتماعی خود در منطقه باید سهم خود را در شاخصه هایی که تعریف شده ایفا کند.

وی تاکید کرد: این منصفانه نیست که آلودگی ناشی از تولید این پالایشگاه سهم مردم منطقه باشد اما آنها سهمی از اشتغال در این پالایشگاه نداشته باشند.

 عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش ما این است که مجلس و دولت جدا از اقدامات شعاری، فضای خدمت را دنبال کنند؛ فضایی که در دولت قبل آنچنان که سزاوار است، فراهم نبود.

وی افزود: ایده مجلس این است که منابع و یارانه کالاهای اساسی در خدمت مردم قرار گیرد تا خودشان مدیریت کنند.

نماینده شیراز و زرقان خاطرنشان کرد: حرف ما این بود آن کسی که چند تا اتومبیل دارد چرا باید سهمیه سوختش با کسی که یک موتور سیکلت دارد، برابر باشد؟ خب این ظلم و بی عدالتی است. ما به دولت قبل این حرف ها را می زدیم اما آنها قبول نمی کردند و مجلس را مقابل مردم قرار می دادند.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۱کشور در پی این هستیم که با همدلی و انسجام و به دور از سیاسی کاری های بیمارگونه، زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز