خبرگزاری کار ایران

حدادی:

نیازمند ساختار نظام‌مند با تفکر جهادی جهت تخصیص اعتبارات اشتغال زایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۵۵

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خواستار ورود جدی و جهادی دولت برای ایجاد ساختار نظام‌مند برای تخصیص اعتبارات تعیین شده در بودجه ۱۴۰۰ جهت حمایت از تولید و کارآفرینان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی حدادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، با بیان اینکه ما مدیون مردم هستیم و کلیدواژه رهبری همواره «اقدام به موقع» بوده است، گفت: مدیریت زمان در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بسیار مهم است و آنچه در گزارش کمیسیون ویژه آمده حاکی از عملکرد خوب دستگاه ها نیست.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آنچه در دولت گذشته بود، گذشته است، عنوان کرد: انتظار ما از دولت مردمی حل مشکلات اساسی و ایجاد اشتغال است همچنین باید با حذف بروکراسی ها به عدم تمکین بانک ها از قوانین نیز رسیدگی شود.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت بیش از ۳ میلیون نفری استان البرز، اظهار داشت: در این استان بیکاری جدی داریم و دستگاه های دولتی امور اقتصادی استان طی چند ماه اخیر هیچ فعالیتی نداشته اند و طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه استان، وضعیت خوبی وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزارتخانه های جهاد، صمت، تعاون و میراث فرهنگی در دولت قبلی و فعلی نیاز به برنامه ریزی دارند که هنوز صورت نگرفته و نیاز به اهتمام جدی داریم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نیازمند ساختار نظام‌مند با تفکر جهادی هستیم، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات با گذشت ۹ ماه هنوز انجام نشده و ضعف جدی در دستگاه های اجرایی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز