خبرگزاری کار ایران

کاهش آسیب های ناشی از حوادث با تامین زیرساخت‌های ایمنی در ساختمان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۱۰

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: استفاده به موقع از تجهیزات ایمنی و همچنین نگهداری مناسب از آن‌‌ها موضوع مهمی است که در صورت یادگیری می‌تواند آسیب‌ها را در حوادث به حداقل برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی درباره مبحث ایمنی در آپارتمان‌ها اظهار کرد: زندگی مدرن طبعا الزامات خاص خودش را دارد و همزمان با ایجاد فرصت‌های جدید، آسیب‌هایی را نیز به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: یکی از این آسیب‌ها بحث بحران‌ها و حوادث طبیعی یا انسان ساخت مانند آتش‌سوزی در محیط‌های مسکونی است که در این راستا لازم است آمادگی مقابله با این حوادث را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس اضافه کرد: در همین راستا باید برای استفاده از زمان طلایی در هنگام حوادث و برای جلوگیری از آسیب‌های جدی تا زمان رسیدن گروه‌های امدادی، یکسری نکات اولیه را آموزش دیده باشیم.

فرهمندی با اشاره به اجرای طرح «هم‌سایگی ایمن» تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود در هنگام حوادث خونسردی خود را حفظ کنید، لزومش همین آمادگی مقابله با حوادث است که در شرایط خاص از آن استفاده کنیم.

وی افزود: به همین جهت بحث‌های آموزشی در مجتمع‌های مسکونی و تامین زیرساخت‌های ایمنی در ساختمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در طرح‌های توسعه شهری نیز به آن اشاره شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس بیان کرد: باید در مرحله ساخت، بسیاری از نکات ایمنی بخصوص آتش‌نشانی در ساختمان‌ها دیده شود و بعد از بهره برداری نیز شهروندان اطلاعات کافی را در مورد آن‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز