خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد:

اتوبوس و مترو مشهد تا بازگشت شرایط به حالت عادی باید تعطیل باشد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۵۹

رئیس‌کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: تا بازگشت شرایط به حالت عادی، اتوبوس و مترو مشهد باید تعطیل باشد و طرح زوج و فرد خودروها نیز هرچه سریع‌تر اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجتبی بهاروند در این خصوص گفت: اتوبوس و متروی مشهد از پایان هفته آغاز به کار نخواهد کرد و این خبر را تکذیب می‌کنم. آن چیزی که در شورای شهر تصویب شده، تعطیلی اتوبوس و مترو تا ۲۳ فروردین بوده و تداوم تعطیلی آن‌ها تا انتهای فروردین در اختیار شهردار است. اگر شرایط به حالت عادی بازنگردد برای تعطیلی اتوبوس و مترو مجدد جلسه خواهیم گذاشت.

وی افزود: افزایش آلودگی به کرونا در تهران به دلیل فعالیت اتوبوس و مترو است. وسایل نقلیه محل تجمع است و صندلی‌ها و میله‌های آن‌ها مدام لمس می‌شود و ناخودآگاه تعدادی در هر سرویس اتوبوس و مترو به کرونا مبتلا می‌شوند. از همین رو چنین تصمیمی برای آغاز فعالیت اتوبوس و مترو وجود ندارد. 

 رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: روز گذشته نیز بابت عدم اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منزل تذکر دادیم. اگر فکری صورت نگیرد و شرایط جدی گرفته نشود، متاسفانه موج بعدی کرونا مجددا آغاز خواهد شد.

بهاروند افزود: همچنان منتظر یک سری هماهنگی‌ها و مستثنی کردن یک سری افراد خاص مانند کادر درمان هستند که باید در یکی دو هفته گذشته این کار انجام می‌شده است.برای عدم اجرای این طرح توجیهی نمی‌بینم. این طرح را در نهایت استانداری باید تایید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز