خبرگزاری کار ایران

طی پیامی در فضای مجازی صورت گرفت؛

هشدار رئیس شورای شهر مشهد/ به مشهد سفر نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۲۰۳

رییس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در پیام اینستاگرامی خود نسبت به سفر به این کلانشهر هشدار داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد رضا حیدری روز دوشنبه در پیام اینستاگرامی در زمینه سفر نکردن به مشهد نوشت: یک میزبان تمام سال را چشم می‌کشد تا مهمانی در خانه‌اش را به صدا درآورد، این قاعده و مرام میزبانی است و آنکه دلش دریاتر است گل‌افشانی می‌کند، آذین می‌بندد، رخت و رخساره را از اندوه و روزمرگی می‌تکاند تا مهمان با دلی بازتر و روحی شادمان‌تر در خانه منزل کند.

وی در ادامه یادآورد شد: میزبانی قرنهاست که با ما خراسانی‌ها عجین است اما امسال ویروسی ناخوانده که بی‌رحم و ناجوانمرد است، در منزل ما خسبیده، مهمانی که از هر مهمان و میزبانی انتقام می‌گیرد و بر سر هر دیوار و برزنی بیرق و چارقد درد و ماتمش را پرچم کرده‌ است.

حیدری ادامه داد: از سویی دلمان تنگ مهمان است و از سوی دیگر این ناجوانمرد در خانه خسبیده، دل و عقل را به داوری و شور کشاندیم، نتیجه این شد که بگذاریم تا این ویروس منحوس کلکش را بردارد تا بعد از آن ورودتان را آذین‌بندی کنیم و ورودتان به شهر مهمان پناه دل‌شکستگان و خستگان حضرت رضا (ع) ، جشن خروج این مهمان ناخوانده باشد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه این پیام نوشت: باور کنیم کار سختی نیست، بپذیریم اگر اندکی تاب بیاوریم، نوش شادی و وصل حضور با مولای مهربانان را با هم خواهیم نوشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز