خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۱ خبرداد؛

آمادگی کامل برای مقابله با سیل و آبگرفتگی‌ در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۰۲

با هدف آمادگی کامل برای مقابله با سیل و آبگرفتگی‌های احتمالی در زمان بارندگی، جلساتی با حضور شهردار، معاونین و کارکنان اجرائی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست ها، ضمن مرور اقدامات پیشگیرانه انجام شده در سطح منطقه، مانند لایروبی مسیل‌ها و انهار، رفع انسدادها و نقاط حادثه‌خیز، و تجهیز گروه‌های امدادی، بر آمادگی کامل و به‌کارگیری تمام امکانات برای مقابله با سیل و آبگرفتگی‌ها تأکید شد.

شهردار منطقه ۱۱، در سخنرانی خود با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع سیل و آبگرفتگی‌ها، اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و احتمال وقوع سیل در برخی از مناطق، لازم است آمادگی کاملی برای مقابله با این پدیده داشته باشیم.

علی فراشائیان از پرسنل شهرداری منطقه ۱۱ خواست تا با تعهد و مسئولیت‌پذیری، در انجام وظایف محوله خود کوشا باشند و در صورت وقوع هرگونه حادثه، به موقع و با تمام توان در محل حاضر شده و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند و از شهروندان فهیم نیز خواستار عدم تردد غیر ضروری در معابر حادثه خیز و کنار گذرها و مسیر رودخانه ها شدند.

وی ادامه داد:  با اقدامات پیشگیرانه و آمادگی کامل شهرداری منطقه ۱۱، امید است شاهد کاهش چشمگیر آبگرفتگی‌ها در معابر سطح منطقه و به تبع آن، افزایش ایمنی و رفاه شهروندان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز