خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه میناب:

مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۳۷۹

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی بارش شدید باران از شامگاه دوشنبه آغاز و تا روز چهارشنبه ادامه دارد و مردم از تردد و سفر های غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، مجید سلحشور در خصوص احتمال وقوع سیلاب بر اثر بارش شدید باران اظهار داشت: شهروندان شهر میناب و همچنین روستاییان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه هاو مسیل ها فصلی خودداری کنند.

وی افزود: مردم از هم اکنون هشدارها را جدی گرفته، اکیدا از ترددهای بی مورد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و در نقاط روستایی ، اهالی که سقف منازل آنها مشکل داشته و دیوارها خشت‌ و گلی و همچنین ناایمن هست در این ‌چند روز تا پایان بحران جدی در منازل بستگان و همسایگانی که ساختمان آنها استاندارد هست سکنی گزینند

فرماندار ویژه میناب با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی و اعلام آماده‌باش از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو این ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل و تمهیدات لازم اندیشده شده است.

سلحشور بیان کرد : ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، شهرداری، مخابرات و … آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی را دارند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه آغاز می شود و سبب رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش بادهای متوسط در همه مناطق و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان و سیلاب و آبرفتگی مناطق شهری را تا روز چهارشنبه را خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز