خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش‌های سیل‌آسا در برخی استان‌ها/ کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۳۷

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا طی امروز در برخی استان‌ها و کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی،‌ آذربایحان غربی، زنجان،‌ قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق خراسان شمالی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌های امروز برای استان‌های اردبیل و گیلان است.

این شرایط فردا سه‌شنبه در گیلان،‌ اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ادامه دارد. طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در استان‌های گیلان، مازندران،‌ برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب گلستان،‌شمال زنجان، قزوین، البرز و تهران رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد. چهارشنبه و پنجشنبه نیز در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان احتمال رگبار،‌رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

طی 5 روز آینده در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز،‌مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، غرب و جنوب غرب کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود. روز سه‌شنبه این شرایط برای برخی مناطق غرب کشور برقرار است.

امروز دما در سواحل دریای خزر، شمال شرق و شمالی غرب 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز