خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد:

استانداردسازی سیستم گرمایشی 19 پروژه آموزشی در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۵۱۰

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بیان کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی ۱۹ پروژه با ۹۰ کلاس درس در سال ۹۹ در استان انجام و تحویل شد.

به گزارش ایلنا از سمنان،  سعید هژبری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تورم و افزایش قیمت ها به عنوان اصلی ترین فاکتور در اجرای پروژه های عمرانی از چالش های این مسیر بود.

وی افزود: ۱۵ پروژه آموزشی در قالب ۹۹ کلاس در فضایی به متراژ ۱۵ هزار و ۳۷۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان برای سال تحصیلی جدید در استان آماده شده است که ۳ باب از این طرح ها در پایان آبان سال جاری آماده بهره برداری است.

هژبری تصریح کرد: استاندارد سازی سیستم های گرمایش مدارس در راستای افزایش ایمنی مدارس تاکنون ۹۷ درصد مدارس استان از سامانه گرمایشی استاندارد بهره مند هستند.

وی ادامه داد: این طرح در سال 92 آغاز شد که در آن زمان ۵۸۴ پروژه آموزشی با ۳ هزار و ۲۴۱ کلاس درس در استان نیازمند ایمنی سازی بودند و تاکنون ۵۱۰ پروژه با ۲ هزار و ۸۹۱ کلاس درس از لحاظ استاندارد سازی سیستم های گرمایشی ایمن سازی شده است.

هژبری اضافه کرد: در حال حاضر ۵۷ پروژه با ۲۷۴ کلاس در استان در بحث استانداردسازی سیستم های گرمایشی در دست اقدام است که در حدود ۳ میلیارد و ۱۰۳ میلیون تومان اعتبار لازم دارد.

وی گفت: کمترین کلاس درس نیازمند ایمن سازی از لحاظ استانداردسازی سیستم های گرمایشی در کشور متعلق به استان سمنان است که در اولویت برای پوشش ۱۰۰ درصد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز