خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال ۹۹ تاکنون؛

صندوق کارآفرینی امید 739 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۵۳

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان سمنان گفت: از ابتدای سال 1399 تاکنون تعداد 738 فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ 739 میلیارد ریال در زمینه اشتغال روستایی و شهری و همچنین 790 فقره تسهیلات ضروری به مبلغ 74 میلیارد ریال پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مجتبی اخلاقی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف صندوق کارآفرینی امید در طی سال های گذشته حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده است و در این راستا صندوق به عنوان بازوی اشتغال دولت در حوزه شهری و روستایی تاکنون تسهیلات چشمگیری را پرداخت کرده است.
 
سرپرست صندوق کارآفرینی امید افزود: به منظور ترغیب در حوزه روستایی در پنج محور روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول، هرخانه یک کارخانه، صندوق های خرد محلی، نهاد های حمایتی و نهاد های غیر حمایتی ورود کردیم و وام های کم بهره را به واجدین شرایط و متقاضیان تسهیلات تزریق کردیم.
 
وی اظهار کرد: پیرامون پرداخت تسهیلات به افراد جویای کار با عنایت به تنوع تفاهم نامه ها با سازمان های مختلف، مشکل جهت پذیرش طرح جدید نداریم و حتی از سرمایه گذاران خارج از استان برای ورود و سرمایه گذاری استقبال می کنیم.
 
اخلاقی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیری از انتشار کووید 19 ضمن تشکیل و تدوین برنامه های آموزشی و ابلاغ دستورالعمل ها برای پرسنل و همکاران استان تسهیلات پرداخت شده از 6 تا 9 ماه برای وام گیرندگان در معرض آسیب و آسیب دیده از ویروس کرونا امهال شد.
 
وی اضافه کرد: طرح های حمایتی صنوف از طریق ایجاد میانگین تا سقف 1.5 برابر معدل باسقف بازپرداخت 60 ماهه در قالب خرید تجهیزات و سرمایه در گردش بستر های مناسب فراهم و مهیا است.
 
اخلاقی یادآور شد: با عنایت به تفاهم نامه منعقده فی مابین صندوق کارآفرینی امید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند با مراجعه به سایت تحفه نسبت به درخواست تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز