خبرگزاری کار ایران

25 مورد بستری و یک فوتی کرونایی در شبانه روز گذشته در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۹۴

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 25 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

محمدرضا رضایی بنا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی جهت کاهش هرچه بیشتر ورد بیماران جدید به بیمارستان ها تاکید کرد و گفت: هر اندازه مردم بر رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک مصمم باشند به همان میزان تعداد مبتلایان به کرونا کاهش خواهد یافت و به دنبال آن کیفیت خدمات رسانی به بیماران افزایش می یابد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و عموم مردم از عادی انگاری وضعیت کرونا پرهیز کنند چرا که شنیده می شود در برخی استان ها احتمال آغاز موج پنجم کرونا وجود دارد؛ تنها عامل پدیدار شدن موج های جدید بی تفاوتی نسبت به خطرات ابتلا به این بیماری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل نیز بیان کرد: طی شبانه روز گذشته 25 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل شناسایی و بستری شده اند و متاسفانه طی مدت یاد شده یک نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده است.

رضایی بنا از ترخیص 23 بیمار کرونایی از بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 143 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که طبق گزارشات وارده وضعیت 39 بیمار وخیم است که در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت هستند.

وی گفت: از 25 بیمار جدید کرونایی، 20 بیمار از اردبیل، یک نفر از پارس آباد، 2 نفر مشگین شهر و 2 نفر از نمین گزارش شده است؛ جا دارد از شهرستان هایی که به دلیل جدیت در مقابله با کرونا آمار مبتلایان به کووید 19 را به صفر رسانده اند نیز تقدیر و تشکر کنیم.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز