خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه :

اولویت همه دستگاه‌های استان ، مبارزه با قاچاق سازمان یافته باشد/نهادهای امنیتی رصدها و تحقیقات خود را بیشتر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۱۱۱

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ضمن تاکید بر اهمیت جلوگیری از قاچاق دام و چوب در استان گفت: لازم است که دستگاههای امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی اولویت خود را مقابله با قاچاق سازمان یافته قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه ،حسین خوش اقبال در جلسه کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای استانداری تشکیل شداظهار داشت: اولویت مبارزه در این موضوع با قاچاق سازمان یافته است و درست اندرکاران و نهادهای امنیتی اطلاعاتی و انتظامی  رصدها و تحقیقات خود را بیشتر به این سمت و سو ببرند.

او با اشاره به گزارشها و اظهارات فرمانداران استان تاکید کرد: بزودی بازدیدهایی را از مرزهای سومار و پرویز خان برای برطرف شدن دغدغه های فرمانداران شهرستانها انجام خواهد شد.

خوش اقبال با ابراز نگرانی از موضوع قاچاق چوب در استان تصریح کرد: با توجه به طبیعت استان و جنگل های بلوطی که داریم حتما نسبت به کنترل قاچاق چوب باید کنترل و توجه جدی تر داشت.

معاون استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از اظهارات خودگفت: در قاچاق دام و احشام نیز با توجه به نگرانی هایی که مطرح است باید ضرورت پلاک کوبی دام و ساماندهی عشایر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

او در ادامه افزایش پدیده قاچاق را مساوی با افزایش بیکاری و ناامیدی تولیدکننده ها دانست و افزود: باید کاری کرد که ذائقه مصرف کننده به سمت تولیدات داخلی گرایش پیدا کند .

خوش اقبال خاطرنشان کرد:ظرف یکماهه گذشته اخبارمنفی متعددی از استان انعکاس یافته؛ توقع نداریم که در موضوع قاچاق کالا هم این اخبار شنیده شود و به بزرگنمایی اخبار پرداخته شود.

او  تاکید کرد:سرمایه گذاربرای جذب و فعالیت در استان امنیت روانی می خواهد توقعی که از رسانه ها داریم  این است که  استان را بد معرفی نکنیم و در پرداخت به مشکلات بزرگنمایی نشود. اگر ایراد و انتقادی وجود داردحتما مسئولان خواهند پذیرفت و در صورت وجود موانع وتخلفات حتما با آن برخورد صورت می گیرد.  

خوش اقبال در ادامه با بیان اینکه ریسک قاچاق در کشور پایین است افزود:این نشان میدهد که بازبینی قوانین وعوامل بازدارنده در مسیر قاچاق ضرورت دارد. در این تحریم ها شرایط اقتصادی خوبی نداریم توقع داریم حتما حساسیت ها  در موضوع برخورد با قاچاق دیده شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز