خبرگزاری کار ایران

مسجد جامعی:

رسانه‌ها پشتوانه ما در شورای چهارم بودند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۶۰۲

عضو شورای شهر تهران گفت: در شورای چهارم زمانی که حوزه حضور رسانه‌ها بیشتر شد، ما پشتوانه‌ای برای اجرایی شدن مصوبات پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان چهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه از رسانه‌ها سپاسگزارم، اظهار کرد: مشی رسانه‌ای به طور کل حمایت از تفکر شورایی و بویژه شورای پنجم است.

او ادامه داد: در شورای چهارم زمانی که حوزه حضور رسانه‌ها بیشتر شد ما پشتوانه‌ای برای اجرایی شدن مصوبات پیدا کردیم چراکه رسانه‌ها حامیان اصلی شورا در گسترش مشارکت شهروندان هستند.

در ادامه امینی که ریاست شورا را برعهده داشت گفت: آنچه که به عنوان تذکر مطرح شد به منزله نادیده گرفتن فعالیت رسانه‌ها در شورای پنجم نیست. رسانه‌ها ستون چهارم دموکراسی است و ما از تلاش‌های آن‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی تقدیر می‌کنیم.

او ادامه داد:آنچه که مطرح شد صرفا گلایه از برخی افرادی بوده که شاید از اصحاب رسانه‌هم نباشد و تصاویری از طریق آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده که مناسب نبوده است.

در ادامه حسن رسولی اظهار کرد: یکی از سایت‌های مستقر در خارج از کشور به نقل از من خطاب به معاونان قالیباف مطلبی را بیان کرده بود که صحت ندارد.

او ادامه داد: من جسارت دارم و اگر حرفی بخواهم به معاونان آقای قالیباف بزنم آن را بلند می‌گویم و این مطلب که از طرف من خطاب به معاونان قالیباف گفته شده که اول حساب پس بدید و بعد استعفا دهید به ادبیات من نمی‌خواند و آن را اصلاح می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز