خبرگزاری کار ایران

توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ متروی تهران در عصر امروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۳۵

به‌منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطارهای تندروی عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند که صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطارهای تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام های تندرو مجددا از سرگرفته شود؛ اما به‌منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر ، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطارها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بنابراین با توجه به این که زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقا مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطارهای خط ۵ از مبدأ تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش‌آمده در سیستم کنترل علائم خط روی اعزام قطارهای عادی نیز تاثیر گذاشته است و حرکت قطارها با کندی انجام می‌شود.

 با توجه به حذف قطارهای تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع‌ به مقاصد خود برسند. 

براساس اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطارهای تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز