خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

ارسال نامه برای تایید فنی واگن‌های وارداتی از چین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۹۴

رئیس شورای شهر تهران از ارسال نامه برای تایید فنی واگن‌های وارداتی از چین خبر داد و گفت: طبق وعده ساخت واگن‌های چینی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت «روز ملی شوراها» اظهار داشت: مردم هستند که باید از شوراها انتفاع ببرند و امیدواریم شورایی‌ها در سراسر کشور خادمین خوبی برای مردم باشند.

وی با بیان این که بنده وعده‌ای نمی‌دهم و آنچه در مسیر اجراست پروژه‌های عمرانی ماست، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگ در شهر تهران به سرعت در حال اجراست و امیدواریم به موقع اجرا و تحویل داده شود.

چمران افزود: برنامه‌هایی برای خرید وسایل حمل‌ونقل عمومی داریم و به رغم کم‌کاری‌های موجود و برخورد برخی افراد که به نفع آنها نیست این موضوع اجرایی شود، کار جلو می‌رود و به نتیجه خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برای تایید فنی واگن‌های مترو گامی برداشته شده و نامه‌ای ارسال شده تا مبلغ به حساب سازنده واریز شود تا ساخت صورت بگیرد. البته طبق وعده ساخت آغاز شده و امیدواریم بتوانند در ۱۴ ماه وعده داده شده به نتیجه برسد.

وی همچنین تصریح کرد: دیدگاه بنده جهادی است و بر این مبنا حرکت می‌کنم. حتی یک ساعت هم برای بنده مهم است و اگر یک ساعت هم زودتر به نتیجه برسد با توجه به اینکه به نفع مردم خواهد بود، موضوع اهمیت دارد. هر بخشی به نوبه خود تلاش می‌کند مشکلات رفع شود؛ هرچند مشکلات یک یا دو یا ۱۰ مورد نیست. گاهی برای رفع یک مشکل شاید یک ماه زمان صرف شود.

وی ادامه داد: در دوره‌های قبل نیز برای مثال برای تاسیس بانک شهر به ۲۰۰ امضا نیاز بود و افرادی مامور شده بودند که حتی در منزل کسانی که باید امضا بدهند، مستقر شوند و امضا بگیرند.

چمران با بیان این که بنده اطلاع ۱۰۰ درصدی در خصوص مافیای خودرو ندارم و در این زمینه ورود نمی‌کنم، گفت: نمایشگاه کتاب در مصلی رفت‌وآمدها را مختل می‌کند و امیدواریم طبق وعده‌ها،‌ سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، چمران همچنین بیان کرد: اگر تبلیغات نمایشگاه در مترو توسط این شرکت انجام شده باشد، پیگیری و برخورد خواهد شد، اما اگر شرکت‌هایی فضای تبلیغات را اجاره کرده باشند، بحث متفاوتی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در جلسه امروز آخرین وضعیت حمل‌ونقل عمومی توسط معاونت حمل‌ونقل ارائه می‌شود، گفت: ساعت ۱۰ نیز هیات امنای ستاد مشارکت محلات تشکیل خواهد شد. گزارش خزانه‌دار شورا از حساب درآمد و هزینه‌ها نیز آماده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز